Το ελληνικό μέλι που μάγεψε τη βασίλισσα του Μπαχρέιν!

Το ενδιαφέρον της βασιλικής οικογένειας του Μπαχρέιν κατάφεραν να κερδίσουν τα προϊόντα της Melira, η οποία λάνσαρε πριν από λίγες ημέρες στην έκθεση «Super Market – Mini Market & Περίπτερο 2016» συσκευασία με 12 ποικιλίες μελιού, καθεμία από τις οποίες αντιπροσωπεύει και έναν από τους 12 θεούς του Ολύμπου.
«Μας ενδιαφέρει πολύ η ενίσχυση της παρουσίας μας στις διεθνείς αγορές και πιστεύουμε πως στην αποδοχή των προϊόντων Melira σημαντικό ρόλο παίζουν και οι διακρίσεις που λάβαμε σε διεθνείς διαγωνισμούς», τονίζει ο γενικός διευθυντής της Melira, Πάνος Αλεξίου, επισημαίνοντας πως «Στόχος μας για το 2017 είναι η εδραίωση του brand Melira σε Κίνα και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η αύξηση κατά 50% των εξαγωγών, που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 50% του τζίρου μας.

Αιχμή του δόρατος θα συνεχίσουν να αποτελούν το μέλι με κανέλα και βασιλικό πολτό, καθώς επίσης και το μέλι με γύρη και βασιλικό πολτό, τα δυο super food προϊόντα που είναι αυτή τη στιγμή Νο1 σε πωλήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι θετικά και όπως όλα δείχνουν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης σε αυτή την κατηγορία, καθώς τα εν λόγω προϊόντα υπερέχουν σε γεύση και ποιότητα έναντι των συμβατικών Μελιων που κυκλοφορούν στην αγορά».

Η βασίλισσα του Μπαχρέιν έχοντας δοκιμάσει τις ενεργειακές μπάρες Melira με μέλι και γύρη, προχώρησε σε παραγγελία μεγάλης ποσότητας μελιού το οποίο προορίζεται ως δώρο για τους φίλους της. «Η έλευση του κόσμου που επισκέφτηκε το περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση ήταν μεγάλη και ο κόσμος είχε τη δυνατότητα να δοκιμάσει από κοντά τα νέα προϊόντα της εταιρείας», όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Melira, Πάνος Αλεξίου, επισημαίνοντας πως «είχαμε αρκετές b2b συναντήσεις, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον εξέφρασαν αντιπρόσωποι για την τοποθέτηση των προϊόντων μας σε Ελβετία και Λουξεμβούργο».

Γαλλία, Νορβηγία, Γερμανία, Αμερική, Ιταλία και Βέλγιο είναι οι χώρες που συγκαταλέγονται, μέχρι στιγμής, στο εξαγωγικό δίκτυο της Melira, ενώ ο στόχος είναι να διευρυνθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Έντονο «φλερτ» υπάρχει με αντιπροσώπους σε Κίνα, Ιαπωνία και Σαουδική Αραβία, ενώ προσεχώς αναμένεται να γίνει η επίσημη παρουσίαση των προϊόντων στα Hall Foods για την είσοδό τους στα 400 καταστήματα που διατηρεί η αλυσίδα στην αμερικανική αγορά.

Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας από την Εύβοια είναι η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού. Μετά τη συμμετοχή της στην έκθεση Sial στο Παρίσι, ακολουθεί στις αρχές Νοεμβρίου η παρουσία της στη διεθνή έκθεση της Σαγκάης. «Αυτή τη στιγμή η Κίνα είναι Νο1 εισαγωγέας τροφίμων και η ζήτηση για ελληνικό μέλι είναι αναμφίβολα μεγάλη. Μας ενδιαφέρει πολύ η ενίσχυση της παρουσίας μας εκεί», όπως επισημαίνει ο επικεφαλής της επιχείρησης.

Στρατηγικής σημασίας είναι και η ξενοδοχειακή αγορά με τα προϊόντα της οικογένειας Αλεξίου να έχουν ήδη παρουσία σε Intercontinental, Hilton, Electra Palace, Fresh, στα Myconian Ambassador στη Μύκονο, αλλά και σε πολλά ξενοδοχεία της Σαντορίνης. «Επιδιώκουμε περισσότερες συνεργασίες με ξενοδοχεία που δίνουν έμφαση στο ποιοτικό πρωινό. Αυτό το διάστημα βρισκόμαστε σε συζητήσεις για τοποθέτηση των προϊόντων Melira και στο ξενοδοχείο Μ. Βρετανία».

Φυτικά καλλυντικά
Επιπρόσθετα, στο business plan της εταιρείας περιλαμβάνεται το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά φυτικών καλλυντικών και προϊόντων με βάση το μέλι – που φέρουν φαρμακευτικές ιδιότητες- σε 1.000 φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα. Μια ολοκληρωμένη σειρά καλλυντικών με σέρουμ και αντιρυτιδικές κρέμες έρχεται να καταπλήξει τόσο το ανδρικό όσο και το γυναικείο κοινό, ενώ στα σκαριά είναι η δημιουργία καινούργιων κωδικών στην κατηγορία των super foods.

Εκτός από τα μέλια που κυκλοφορούν σε 10 διαφορετικές ποικιλίες, εφτά διαφορετικές κεραλοιφές, βασιλικός πολτός, σέρουμ, καλλυντικά, παστέλια και ενεργειακές μπάρες βρίσκονται υπό τη σκέπη του brand Melira έτοιμα να καταπλήξουν όσους προκρίνουν το φυσικό έναντι της βιομηχανικής παραγωγής. Σημείο αναφοράς αποτελούν τα My Market, OK Markets, τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, καταστήματα delicatessen και προσεχώς στο κατάστημα της Yoleni’s στο Κολωνάκι.

Η Melira κατέκτησε πρόσφατα 5 χρυσά αστέρια στο διαγωνισμό «International Taste Quality Institute», έναν θεσμό των Βρυξελλών στον οποίο έδωσαν το παρόν 180 chefs από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, της απονεμήθηκε το βραβείο του καλύτερου προμηθευτή αγροτικών προϊόντων στα σελφ σερβις excellence awards 2016, το οποίο ψήφισαν οι αλυσίδες σουπερ μάρκετ που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Η οικογένεια Αλεξίου θεωρείται από τις πρώτες επιχειρήσεις που παρήγαν βασιλικό πολτό στη χώρα μας, ενώ από το 1935 εξειδικεύεται στις ελληνικές ποικιλίες μελιού που συνδυάζουν με μοναδικές ποικιλίες γύρης εκλεκτών ανθοφοριών, αλλά και τις πιο πολύτιμες υπερτροφές (superfoods), ελιξίρια μακροζωίας με ευεργετικές ιδιότητες και ανεκτίμητα οφέλη στην ενίσχυση του ανθρώπινου οργανισμού.

Success story
Aπό το 1935 εξειδικεύεται στις ελληνικές ποικιλίες μελιού που συνδυάζουν με μοναδικές ποικιλίες γύρης εκλεκτών ανθοφοριών

Στόχος μας για το 2017 είναι η εδραίωση του brand Melira σε Κίνα και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Προβλέπεται αύξηση κατά 50% των εξαγωγών, που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 50% του τζίρου της.

Στο business plan περιλαμβάνεται το λανσάρισμα φυτικών καλλυντικών σε 1.000 φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Η Melira κατέκτησε πρόσφατα 5 χρυσά αστέρια στον διαγωνισμό «International Taste Quality Institute»

Του Κοσμά Ζακυνθινού
kzakinthinos@pegasus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου